Onmon

Incidente acoperite - incidente autoprovocate:

  • chei în interiorul autovehiculului închis;
  • cheie contact distrusă în interiorul contactului;
  • cheie pierdută;
  • alimentare cu combustibil neadecvat;
  • lipsă combustibil;
  • lipsă curent;
  • pană dublă

Incidente acoperite - pene imobilizante

  • deteriorarea / uzura anumitor piese;
  • accident rutier.

Servicii incluse

  • Depanare / reparare alimentare cu combustibil sau tractarea la cea mai apropiată unitate service autorizată sau către o altă unitate service autorizată;
  • Transport pasageri și bunuri;
  • Parcarea autovehiculului pe timpul nopții sau în afara orelor de program la unitatea service la care este transportat autovehiculul;
  • Autovehicul pentru înlocuire temporară;
  • Cazarea în România dacă incidentul s-a produs la peste 50 km de domicilul clientului, repararea autovehiculului nu se poate finaliza în termen de o zi, pentru maxim două nopți dar nu mai mult de durata reparației autovehiculului;
  • Continuarea călătoriei în România cu taxiul, trenul, autocarul sau cu un autovehicul de înlocuire (întotdeauna autovehicul de persoane);
  • Recuperarea autovehiculului în România după repararea acestuia, cu organizarea și plata transportului realizate de câtre Renault Finance.

*în limitele prevederilor contractuale

Leasing Operațional

Avantaje client:

  • Cunoști prețul pe întreaga perioadă contractuală;
  • Parcul auto dispune de control și bugetare exactă;
  • Costuri administrative reduse și deduceri fiscale;
  • Flexibilitatea resurselor financiare are efect asupra capacității de finanțare, ajutând-o să crească.

Tip de clienți:

  • Persoane juridice (societăți comericale; societăți agricole și regii autonome);
  • Instituții bugetare;
  • Asociații;
  • Fundații

Determinarea chiriei

Chiriile (ratele) includ servicii opționale (întreținere, serviciu de pneuri) și sunt constante pe toată durata locației.

Chiriile sunt determinate de durata contractului, kilometrajul dorit și prima chirie majorată.

Avantaje:

  • Un preț fix pe întreaga durată a contractului;
  • Un preț de întreținere cunoscut încă de la început;
  • Costuri administrative reduse, fără facturi suplimentare de la service;
  • Deducere fiscală lunară a cheltuielilor;
  • Posibilitatea realizării service-ului în întreaga rețea Renault din România;

Caracteristici:

  • Contractul de întreținere se stabilește pentru o limită de 60 de luni sau 200.000 km;
  • Gestiunea eficientă a parcului în ceea ce privește întreținerea autovehiculelor diferite din gama Renault;
  • Se poate adăuga suplimentar opțiunea pneuri, care cuprinde furnizarea de pneuri de vară și / sau de iarnă, similare din punct de vedere tehnic cu cele din dotarea standard a autovehiculului, inclusiv operațiunile de montare și echilibrare.
TOP