Încheind un contract de leasing financiar sau operațional prin Dacia Finance pentru orice autovehicul nou marca Dacia, poți opta pentru asigurări auto, servicii de întreținere și asistență rutieră.
Servicii de asistență personalizate
Dacia Asistență Rutieră Plus
Neprevăzutul nu te mai oprește din drum! Dacia Asistență Rutieră PLUS propune o soluție de mobilitate la o pană imobilizantă a vehiculului (evenimente rutiere care afectează capacitatea de deplasare a autovehiculului)!
Serviciile Dacia de Asistenţă Rutieră PLUS se adresează autovehiculelor cu vârsta cuprinsă între 0 ani și 10 ani şi constau în:
- depanarea la fața locului sau organizarea tractării la atelierul Dacia APAN.
- oferire de soluții de mobilitate care să permită continuarea călătoriei sau decontarea cazării în cazul imobilizării prelungite a vehiculului.
Asistență în caz de defecțiuni
Asistență pană & accident rutier:
- se aplică în cazul unor pene imobilizante care au drept cauze deteriorarea sau uzura anumitor piese ale autovehiculului sau sunt rezultatul unui accident rutier, şi care nu sunt acoperite de garanția acordată de producătorul autovehiculului
- se aplică fără limită de kilometri și ori de câte ori este necesar
Contracte de întreținere
Service Pack
- Acoperă costurile generate de mentenanţa autovehiculelor, ITP şi înlocuirea unor piese supuse uzurii, prin eşalonarea în rate lunare egale.
- Contractul de întreţinere prin Dacia Finance se poate ataşa atât unui contract de leasing operaţional cât şi unuia de leasing financiar.
Easy Service
- Este un contract de întreţinere disponibil prin Dacia Finance, care acoperă cheltuielile generate de reviziile periodice, conform programului definit de către producător în Carnetul de întreţinere al autovehiculului.
- Contractul de întreţinere se limitează la 200.000 km sau 60 luni.
Serviciu Pneuri
- Serviciu disponibil pentru oricare dintre contractele de întreţinere oferite de Dacia Finance prin furnizarea de pneuri de schimb vară/iarnă (operaţiunile de montare şi echilibrare fiind incluse).
Avantajele contractelor de întreţinere:
- Un preţ fix pe întreaga durată a contractului
- Un preţ de întreţinere cunoscut încă de la început
- Costuri administrative reduse, fără facturi suplimentare de service
- Deducere fiscală lunară a cheltuielilor pentru persoane juridice
- Gestiunea eficientă a mentenanţei autovehiculelor diferite din gama Dacia
- Pneuri disponibile în rețeaua APAN dealer Dacia, în acord cu legislaţia în vigoare
Leasing Financiar Dacia
Caracteristicile ofertei
Avantajoasă
- Poţi beneficia de promoţiile de finanţare în desfăşurare la momentul solicitării finanţării;
- Poţi să-ţi planifici bugetul deoarece dobânda de leasing este fixă pe toată perioada contractului.
Simplu şi rapid
- Obţii finanţarea la sediile APAN din Brăila sau Galați;
- Primeşti răspuns la solicitarea ta, de principiu, în maxim o oră prin sistemul de pre-acceptare dedicat clienților persoane fizice.
Flexibilă
- Te finanţăm dacă eşti persoană fizică, persoană fizică autorizată sau persoană juridică;
- Poţi achita valoarea reziduală la sfârşitul contractului sau o poţi include în rate.
De ce să optezi pentru leasing?
- Beneficiezi de expertiza unui grup bancar multinaţional cu o experienţă de peste 80 de ani şi filiale în 32 de ţări din întreaga lume;
- Câştigi timp pentru că toate operaţiunile de leasing sunt localizate exclusiv la sediile APAN
- Poţi negocia oferta primită în funcţie de valoarea finanţată şi de bonitate.
Leasing Operațional
Oferta de leasing operaţional este disponibilă prin Dacia Finan
Leasingul operaţional prin Dacia Finance îți pune la dispoziţie un autovehicul, pentru o durată şi un număr de kilometri stabiliţi în contract.
În plus, beneficiezi de consultanță de specialitate pe toată durata contractului, atât din partea consilierilor de la APAN, cât şi din partea echipei RCI Finanţare.
- Chiria lunară deductibilă fiscal;
- Asigurare full CASCO inclusă în chiria lunară;
- Cheltuieli fixe şi transparente pe întreaga durată a contractului;
- Control şi bugetare exactă a costurilor parcului auto;
Autovehiculul nu va fi înregistrat ca mijloc fix în contabilitatea firmei, astfel:
- indicatorii financiari vor fi îmbunătăţiţi;
- volumul de evidenţă contabilă se va reduce substanţial.
Clienţii
Leasingul operaţional este destinat clienţilor persoane juridice (societăţi comerciale, societăţi agricole şi regii autonome), instituţii bugetare, asociaţii şi fundaţii.
Cum să îţi calculezi chiria de leasing operaţional (rata)?
Chiriile (ratele) pot include servicii opţionale (întreţinere, asistenţă rutieră cu autovehicul de înlocuire, opţiune de pneuri) şi sunt egale pe toată durata contractului de leasing operaţional.
Ele sunt determinate de următorii parametri:
- durata solicitată de client;
- kilometrajul estimat de client;
- chiria 1 majorată (avansul) pe care clientul doreşte să o achite.
Garantiile Dacia
Garanția Dacia de trei ani: Garanție de la producător
Dacia ta beneficiază de garanție pentru orice defecte de fabricație sau asamblare.
În această perioadă, orice problemă se va rezolva la APAN dealer Dacia fără niciun fel de costuri.
Vei beneficia de reparații de înaltă calitate cu piese originale. În cazul unei defecțiuni, apelează Dacia Asistență non-stop la 0248 500 500.
DACIA GARANȚIA EXTINSĂ
CE ESTE DACIA EXTENSO?
- Dacia Extenso este un contract de prestări servicii ce îți oferă posibilitatea de a prelungi avantajele garanției comerciale de trei ani, pentru unul sau doi ani suplimentari, în limita a maxim 200.000 de kilometri.
AVANTAJE DACIA EXTENSO
- Calitatea reparaţiei: piese de origine și manoperă specializată în cadrul reparatorului APAN dealer Dacia
- Protecție și economie: stop cheltuielilor neprevăzute.
- Servicii Dacia Asistență.
- Contract transferabil (cesionabil) în cazul revânzării vehiculului, contractul fiind atașat vehiculului.
MODALITATE VÂNZARE DACIA EXTENSO
- Pentru primul client: la momentul achiziţiei vehiculului nou sau până la împlinirea vârstei de un an a vehiculului. Produs disponibil prin orice Agent Autorizat Dacia sau prin intermediul serviciului Vocea Clientului Dacia la:
- telefon: +40(248)500000
- adresa de e-mail: vocea.clientului@daciagroup.com